• Vacatures

      Werken bij Schakel Marketeers

    • Alles over
      marketing automation

      Blog

      Marketing automation, hoe houd je het persoonlijk?

      23 juni 2020 - Schakel Marketeers

      Hoe zorg je ervoor dat je communicatie met en naar je potentiële klant persoonlijk blijft? Jij hebt met behulp van je flows gezorgd dat je weinig handmatige handelingen meer hoeft te doen. Maar je wilt natuurlijk niet dat je lead en klanten zich een nummertje voelen. Deze moet zich verbonden (gaan) voelen met jouw organisatie. […]

      Lees meer

      Marketing automation gemakkelijk?

      15 juni 2020 - Schakel Marketeers

      We hebben weleens begrepen dat mensen denken dat marketing automation betekent dat alle marketingacties vanzelf gaan. En dat je dus zelf vervolgens in je hangmat kan gaan liggen een dutje doen. Helaas, zo werkt het niet. Was het maar zo’n feest! Zoals we eerder schreven, heeft het inzetten van marketing automation inderdaad veel voordelen. Zeker […]

      Lees meer

      Een automatische marketingflow creëren | hoe doe je dat?

      - Schakel Marketeers

      Misschien ben je inmiddels begonnen met marketing automation. Maar hoe creëer je nou een automatische marketingflow? Om je een beetje op weg te helpen, geven we graag een voorbeeld. Voor het aantrekken van nieuwe klanten kun je namelijk heel goed marketing automation inzetten. Een groot voordeel is dat je alle acties van je bezoekers kan […]

      Lees meer

      A/B testen en je flow optimaliseren

      7 mei 2020 - Schakel Marketeers

      Je hebt de eerste stappen gezet met marketing automation. Als je verschillende flows hebt ingericht, is de volgende stap het meten van de resultaten. Aan de hand van deze resultaten kun je keuzes maken. Bekijk waar verandering en verbetering mogelijk en misschien zelfs nodig is. Hoe soepeler je klanten door je flows heen bewegen, hoe […]

      Lees meer

      Download onze whitepaper 'Bewust Online'

      (PDF - 1,2MB)