Behaal meer conversies door het structureel verbeteren van de website, advertenties of e-mailcampagnes
Met A/B-testen helpen wij jou bij het verbeteren van jouw website, advertenties of e-mailcampagnes door middel van A/B testen. Met A/B testen testen we hoe effectief de wijzigingen zijn die jij wil doorvoeren. Door te testen of jouw ideeën daadwerkelijk de juiste resultaten oplevert, zorgen we dat je geen conversies en leads misloopt. Zo helpen we jouw website verbeteren.
De kracht van A/B-testen
Bij A/B testen stuur je 50% van de gebruikers naar variant A en 50% variant B. Variant A is het huidige ontwerp op de website en variatie B is de versie waar jouw ideeën getest worden. A/B testen is niet alleen geschikt voor jouw website, maar ook voor advertenties en e-mailcampagnes. Doordat we de ideeën die jij hebt eerst testen, weet jij gelijk of het aanpassen van de website de juiste resultaten oplevert. Omdat niet alle bezoekers naar de test variatie gaan loop je geen conversies, leads of interactie mis. Als er meer conversies uit de A/B test komen, passen we de website voor je aan. Zo wordt jouw website steeds beter.
A/B-testen levert niet alleen informatie over het aantal conversies, maar ook waar deze conversies hebben plaatsgevonden. Wij zorgen dat je weet hoeveel tijd bezoekers de bezoekers op jouw website zijn geweest en welke pagina’s bezocht zijn. Door te kijken naar waar bezoekers jouw website verlaten, weten we welke pagina’s we nog meer kunnen A/B testen.
Wij zorgen met A/B testen dat je tijd bespaard. Stel dat je de website aanpast, maar deze wijziging heeft niet het gewenste effect. Dat betekent dat je de hele website weer moet aanpassen. Hierdoor loop je conversies mis en mis je dus omzet.
De voordelen A/B-testen
Optimaliseer website, advertenties of e-mailcampagnes
Zet A/B testen in voor de optimalisatie van website, advertenties of e-mailcampagnes. Bouw aan structurele verbetering en optimaliseer de ervaring voor bezoekers.
Bespaar kosten door ideeën eerst te testen
Test of je ideeën daadwerkelijk conversies, interactie of leads opleveren voordat je wijzigingen maakt aan de website die ervoor zorgen dat je conversies misloopt.
Interessante informaties door inzichtelijke rapportages
Ontvang inzichtelijke informatie die je kan gebruiken om de website verder te verbeteren. Onze inzichtelijke rapportages geven niet alleen informatie over het aantal gemaakte conversies, interactie of leads, maar ook over het gedrag van bezoekers op de website.