Een betere klantbelevenis door het automatiseren van serviceprocessen
Veel tijd kwijt aan het handmatig afhandelen van service taken? Wij zorgen dat jouw service afdeling geen klant meer over het hoofd ziet. Door het automatiseren van serviceprocessen komt een ticket altijd bij de juiste afdeling terecht en worden jouw klanten sneller geholpen.
De kracht van service automation
Wij zorgen dat tickets van klanten nooit meer tussen wal & schip vallen. Door het gebruik van marketing automation hoeven jouw klanten nooit meer lang te wachten op de juiste service omdat hun ticket bij een verkeerde afdeling ligt. Daarnaast zorgen we dat jouw service afdeling nooit meer handmatig tickets hoeft te sorteren en te verwerken.
Met service automation werken we in de cloud via een centraal CRM platform. Hierdoor hebben jouw medewerkers altijd de laatste informatie bij de hand. Hierdoor hoeven klanten niet onnodig lang te wachten en kunnen klachten sneller afgehandeld worden. Door marketing automation worden klanten nooit meer vergeten. Zo zorgen we dat de service afdeling automatisch een melding krijgt als tickets van klanten lang blijven liggen. Hierdoor werkt jouw service afdeling efficiënter, kun je meer klanten helpen en krijg je meer tevreden klanten
De voordelen van service automation
Betere klantbeleving
Door het proces te automatiseren komt het ticket van een klant gelijk terecht bij de juiste afdeling, waardoor er sneller gereageerd en afgehandeld kan worden.
Alles in de cloud
Mis nooit meer een ticket omdat deze over het hoofd wordt gezien of vergeten wordt. Blijft een ticket toch liggen, krijgt de desbetreffende afdeling automatisch een notificatie.
Verhoog efficiëntie & bespaar kosten
Door service processen te automatiseren, zijn er minder handmatige handelingen nodig, waardoor de efficiëntie verhoogt wordt en kosten bespaard kunnen worden.